Системи CAE CAD
Викладач: _____к.т.н., асистент_Котляр Світлана Сергіївна
1. Опис кредитного модуля
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Загальні показники
|
Характеристика
кредитного модуля
|
Галузь знань_15 Автоматизація та приладобудування _
|
Назва навчальної дисципліни, до якої належить кредитний модуль Системи CAE CAD
|
Форма навчання _денна_
|
Спеціальність (код і назва)__151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології_
|
Кількість кредитів
ECTS – _2,5_
|
Статус навчальної дисципліни (ІІ. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ ІІ.1. Дисципліни самостійного вибору навчального закладу)
|
освітня програма: __Комп’ютерно-інтегровані технології проетування приладів_
|
Змістових модулів – 3
|
Індивідуальне завдання 88
|
Семестр __8_ -й
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:___бакалавр__
|
Загальна кількість ____36_год.
|
Лекції __18_ год.
|
Практичні (семінарські) __ год.
|
Лабораторні (комп’ютерний практикум) _18_ год.
|
Тижневих годин: аудиторних –_2_
самостійної роботи студента – _2,2__
|
Самостійна робота___39__год.
|
У тому числі на виконання індивідуального завдання __10__год.
|
Вид та форма семестрового контролю:_8
|
Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Мета навчальної дисципліни.
Метою навчальної дисципліни «Системи CAE/CAD» є формування у студентів здатностей:
- орієнтуватися в структурі програми Catia;
- створювати ескізи деталей приладів;
- будувати 3D-моделей деталей приладів;
- виконувати операції над 3D-моделями деталей;
- організовувати процес проектування деталей приладів таким чином, щоб він якнайкраще відповідав технічному завданню на проектування моделі деталі.
1.2.Основні завдання навчальної дисципліни.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти після засвоєння навчальної дисципліни мають продемонструвати такі результати навчання:
знання: структури програми Catia; основних елементів для створення 3D-моделей;
уміння: створювати ескізи деталей приладів; на основі ескізів будувати 3D-моделі деталей; виконувати операції над 3D-моделями деталей;
досвід: самостійно обирати відповідний базовий примітив; чітко представляти, які взаємини між батьківськими і дочірніми елементами повинні існувати, а також які розміри і порядок примітивів якнайкраще відповідають технічному завданню на проектування моделі деталі приладу.
Рекомендована література
- Басов К. А. ANSYS и LMS Virtual Lab. Геометрическое моделирование – М: ДМК Пресс, 2006. – 240 с.
- Басов К. А. CATIA V5. Геометрическое моделирование – СПб: Питер, 2008. – 272 с.
- Документація «CATIA V5 R18 User Guide».
- Форум Catia V5 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.plm-forum.ru/forum/viewforum.php?f=10
|