Комп'ютерні технології прийняття рішень
Викладач: _____к.т.н. ассистент_Котляр Світлана Сергіївна____
Комп’ютерні технології прийняття рішень-1. Комп’ютерні технології інженерних рішень
1. Опис кредитного модуля
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Загальні показники
|
Характеристика
кредитного модуля
|
Галузь знань
_15 Автоматизація та приладобудування _
|
Назва навчальної дисципліни, до якої належить кредитний модуль Комп’ютерні технології прийняття рішень-1. Комп’ютерні технології інженерних рішень
|
Форма навчання _денна_
|
Спеціальність (код і назва) __151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології_
|
Кількість кредитів ECTS – _3_
|
Статус навчальної дисципліни
(ІІ.ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІІ.1. Навчальні дисципліни професійної та практичної підготовки)
|
Спеціалізація (назва ) __Комп’ютерно-інтегровані технології та системи точної механіки_
|
Змістових модулів – 3
|
Індивідуальне завдання Контрольна роботаРГР
|
Семестр __1_ -й
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
___магістр за освітньо-професійною програмою магістерської підготовки__
|
Загальна кількість ____54_год.
|
Лекції __18_ год.
|
Практичні (семінарські) __ год.
|
Лабораторні (комп’ютерний практикум) _36_ год.
|
Тижневих годин: аудиторних – _3_
самостійної роботи студента – _2__
|
Самостійна робота36__год.
|
У тому числі на виконання індивідуального завдання _10__год.
|
Вид та форма семестрового контролю: Залік
|
Комп’ютерні технології прийняття рішень-2. Комп’ютерний аналіз при проектуванні
1. Опис кредитного модуля
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Загальні показники
|
Характеристика
кредитного модуля
|
Галузь знань
_15 Автоматизація та приладобудування _
|
Назва навчальної дисципліни, до якої належить кредитний модуль Комп’ютерні технології прийняття рішень-2. Комп’ютерний аналіз при проектуванні
|
Форма навчання _денна_
|
Спеціальність (код і назва) __151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології_
|
Кількість кредитів ECTS – _4,5_
|
Статус навчальної дисципліни
(ІІ.ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІІ.1. Навчальні дисципліни професійної та практичної підготовки)
|
Спеціалізація (назва ) __Комп’ютерно-інтегровані технології та системи точної механіки_
|
Змістових модулів – 3
|
Індивідуальне завдання Контрольна роботаДКР
|
Семестр __2_ -й
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
___магістр за освітньо-професійною програмою магістерської підготовки__
|
Загальна кількість ____54_год.
|
Лекції __18_ год.
|
Практичні (семінарські) __ год.
|
Лабораторні (комп’ютерний практикум) _36_ год.
|
Тижневих годин: аудиторних – _3_
самостійної роботи студента – _4,5__
|
Самостійна робота81__год.
|
У тому числі на виконання індивідуального завдання _10__год.
|
Вид та форма семестрового контролю: Екзамен
|
Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Мета навчальної дисципліни.
Метою навчальної дисципліни «Комп’ютерні технології прийняття рішень» є формування у студентів здатностей:
- орієнтуватися в модулях програми Catia;
- створювати 3D-моделей деталей приладів;
- використовувати вимірювальну геометрію;
- компонувати збіркові моделі приладів;
- отримувати креслення збірок і деталей приладів;
- створювати деталі приладів за допомогою складних поверхонь;
- проводити розрахунки механізмів приладів;
- організовувати процес проектування приладу таким чином, щоб він якнайкраще відповідав технічному завданню на проектування приладу.
1.2. Основні завдання навчальної дисципліни.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти після засвоєння навчальної дисципліни мають продемонструвати такі результати навчання:
знання: модулів програми Catia; допоміжних елементів для створення 3D-моделей; можливостей вимірювальної геометрії;
уміння: створювати 3D-моделей деталей приладів за допомогою допоміжних елементів; проектувати деталі з використанням можливостей вимірювальної геометрії; компонувати збіркові моделі приладів із раніше створених деталей приладів; отримувати креслення збірок і деталей приладів; створювати деталі приладів за допомогою складних поверхонь; проводити розрахунки механізмів приладів;
досвід: самостійно обирати елементи програми Catia для побудови деталей різної складності; самостійно обирати базову деталь для створення збіркових вузлів приладів; самостійно обирати види креслень для найкращого відображення деталі; створювати конструкторську документацію відповідно до вимог ЄСКД у системі проектування Catia; самостійно обирати елементи програми для побудови деталей складної форми.
Рекомендована література
- Басов К. А. ANSYS и LMS Virtual Lab. Геометрическое моделирование – М: ДМК Пресс, 2006. – 240 с.
- Басов К. А. CATIA V5. Геометрическое моделирование – СПб: Питер, 2008. – 272 с.
- Документація «CATIA V5 R18 User Guide».
- Форум Catia V5 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.plm-forum.ru/forum/viewforum.php?f=10
|